Shop Mobile More Submit  Join Login
Gee thanks, Dad by McDalek Gee thanks, Dad by McDalek
oh Burt Hummel, how I love thee XD

This is entirely the fault of people on the Glee forum who have made it known that Burt Hummel's supposed to be refered to as Papa Bear |: After that hardcore superawesome scene, I started imagining how Burt would defend Kurt if he really WERE A BEAR.

lol I'm a loser.

and I used like, no ref for Finn at all. so he doesn't look like Finn. sorry guys. iluFinn.

Kurt, Finn, Burt, Glee (c) Glee folks/Fox
Comic (c) me unfortunately lol.
Add a Comment:
 
:iconworld-at-peace:
World-at-peace Featured By Owner Oct 12, 2013  Student Writer
This rocks my socks so much it hurts. :iconloveitsignplz: Even if it's not quite what happened, I like your version better! Ahahahahahaha! I adore Burt, that bear of a man, and your version with the trademark cap and name patch makes me happier. And that he's protective enough to maul people for Kurt's sake makes me even happier. Thanks for making my heart go yay! rainbow Garden of Hope Thank You Smiley - Boy

:iconcelebration1plz::iconcelebration2plz:
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner Oct 24, 2013
aw you're too sweet!! :D I'm glad you like it so much - thank you! :love:
Reply
:iconalligates:
Alligates Featured By Owner May 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
This...
... it's just so...
... beautiful :iconilikeitplz:
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner May 6, 2013
aaah thanks! :D glad you like it!
Reply
:iconalligates:
Alligates Featured By Owner May 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're very welcome!! o3o
Reply
:iconh4zardb4stard:
H4zardB4stard Featured By Owner Mar 3, 2013  Hobbyist General Artist
I'm in so much love with this XD
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner Mar 27, 2013
haha glad you like it ;)
Reply
:iconh4zardb4stard:
H4zardB4stard Featured By Owner Mar 27, 2013  Hobbyist General Artist
:) :huggle:
Reply
:iconpiratevamp:
piratevamp Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist General Artist
Best. Dad. Ever.
Reply
:icongleefulchibi:
gleefulchibi Featured By Owner Sep 14, 2012  Hobbyist
So YOU'RE the one who made this. My friend emailed it to me a while ago and I just died laughing. This is amazing. Kurt's face is PRICELESS.
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner Sep 14, 2012
ahahahaha that's fantastic to hear!! :D I'm glad you enjoy it so much lol! Thanks!
Reply
:icongleefulchibi:
gleefulchibi Featured By Owner Sep 17, 2012  Hobbyist
You're welcome.
Reply
:iconwhiteorwheat:
WhiteOrWheat Featured By Owner Aug 7, 2012
I laughed...so...fudge-ing...hard.
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner Aug 7, 2012
lmao! glad you enjoyed it :D
Reply
:iconsugerpie56:
Sugerpie56 Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist General Artist
*claps* I only wish that this exact thing happened.
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner Jul 24, 2012
haha it would've been funny! :D
Reply
:iconsugerpie56:
Sugerpie56 Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist General Artist
It really would have been laughing so hard for who knows how long. xD
Reply
:iconmewlettucelover:
Mewlettucelover Featured By Owner Jun 13, 2012
This is made of so much win
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner Jun 13, 2012
Aw thanks so much! :D
Reply
:iconraprzadrfangirl:
RAPRZADRfangirl Featured By Owner Jun 2, 2012
Burt did act exactly like a bear protecting its cub LOL!
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner Jun 3, 2012
lol it's true!
Reply
:iconsecondhandben:
secondhandben Featured By Owner Mar 24, 2012
I am so amused right now.
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner Mar 24, 2012
hehehehe I'm glad! :D Thanks!
Reply
:iconzeroway07:
zeroway07 Featured By Owner Aug 19, 2011  Hobbyist General Artist
Papa bear Burt totally rules XDDDD RAR
Reply
:iconcannibalisticvampire:
CannibalisticVampire Featured By Owner Aug 3, 2011  Hobbyist General Artist
funnyyy
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner Aug 4, 2011
(: glad you like it!
Reply
:icondarkdivalocura:
DarkDivaLocura Featured By Owner Jul 30, 2011  Student General Artist
i just watched this episode... this might as well have happened... XDDD
Reply
:iconzeerefusesyou:
Zeerefusesyou Featured By Owner Jul 4, 2011
<3
Reply
:iconbarbaroshima:
barbaroshima Featured By Owner Jun 30, 2011
:lmao: This is the greatest.
Reply
:iconilovedinosaurs300:
ilovedinosaurs300 Featured By Owner Jun 17, 2011
i love this :giggle:
Reply
:iconfigpossum:
FigPossum Featured By Owner Jun 15, 2011  Hobbyist General Artist
I lol'd so much!
Reply
:iconrutttuttut8945:
RUTTTUTTUT8945 Featured By Owner Jun 9, 2011  Student General Artist
LOL AWESOME DUDE!
Reply
:iconoddsweetii:
oddsweetii Featured By Owner Jun 5, 2011
Goooo Papa Hummel! :D
Reply
:iconnerdfighterkaydee:
nerdfighterkaydee Featured By Owner May 31, 2011
X'D
Reply
:iconcompositionflorence:
compositionflorence Featured By Owner May 25, 2011
What episode was the scene from?
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner May 25, 2011
ummm Theatricality I think.
Reply
:iconcompositionflorence:
compositionflorence Featured By Owner May 25, 2011
thanks :D
Reply
:iconcompositionflorence:
compositionflorence Featured By Owner May 25, 2011
What episode was the scene from?
Reply
:iconvelvetpelt:
Velvetpelt Featured By Owner May 23, 2011
lol I'm trying to restrain my hysterical laughter right now because my parents are right outside my open window. I just love this...
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner May 25, 2011
rofl it's always hard to constrain laughter.. but I'm glad you like it so much! :D
Reply
:iconvelvetpelt:
Velvetpelt Featured By Owner May 26, 2011
XDXD I do!
Reply
:iconnaryakiuxen:
naryakiuxen Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
omg, that was amaaaazing. I love Burt!!
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner May 21, 2011
hahaha glad you like it so much! :D ♥ Burt is great!
Reply
:iconanyrandomfandom:
anyrandomfandom Featured By Owner May 15, 2011  Hobbyist Digital Artist
I laughed the entire time I read this, from start to finish. Great job!
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner May 16, 2011
hahaha I'm glad you liked it so much XD Thanks! ♥
Reply
:iconanyrandomfandom:
anyrandomfandom Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
No problem!
Reply
:iconmutantq:
MutantQ Featured By Owner May 14, 2011  Student Photographer
The first time I looked at this, I thought it was pretty funny. And now, looking at it again, I can't stop laughing. So fucking funny.
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner May 15, 2011
hahaha! I'm glad you like it so much :D ♥ Thanks!
Reply
:iconcochikuik:
cochikuik Featured By Owner May 12, 2011
have to resist the LOLZ, :iconicameplz:
my parents are here ._.
Reply
:iconmcdalek:
McDalek Featured By Owner May 13, 2011
haha I always hate having to do that.. then when you can't control it anymore, they just think you're insane ):

I'm glad it's that funny though haha! Thanks! ♥
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 28, 2010
Image Size
304 KB
Resolution
500×1056
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
20,757
Favourites
960 (who?)
Comments
500
Downloads
174
×